Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Το καλοκαίρι μου .....

Το αγαπημένο τραγούδι της 3χρονης κόρης μου είναι  ..... Το καλοκαίρι μου ..... Άμα της πεις πες μου ένα τραγουδάκι Φ. που ξέρεις αυτό θα σου πει!

Το τραγουδάμε στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, α καπέλα, στα άλλα σπίτια ..... αλλά καλοκαίρι δεν βλέπουμε να έρχεται! Ακόμα και το απόγευμα που έριχνε καρεκλοπόδαρα, καθόταν στο παράθυρο και το τραγουδούσε σιγανά!

Αααααααχ που είσαι καλοκαιράκι ?
Γιατί αργείς τόσο πολύ φέτος ?

Μου έλειψε η θάλασσα .... να πηγαίνεις μετά το γραφείο και να κάθεσαι μέχρι να βγει  στον ουρανό και το τελευταίο αστέρι ...... να διαβάζεις το βιβλιαράκι σου και να ακούς το κύμα που σκάει στο πόδια σου .... μόλις πέσει το βραδάκι να γυρνάς από το φραπεδάκι και το παγωτό σε ουζάκι ή μπυρίτσα και μεζεδάκι ......

Θέλω να φτιάξω κάστρα μαζί με την μικρή μου ..... να πετάξουμε νερά η μία στην άλλη και να ξεκαρδιστούμε στα γέλια ..... να  αλειφτούμε με αντηλιακό και να ξαπλώσουμε σαν "κυρίες" στις ξαπλώστρες μας ..... να φάμε παγωτό και να πασαλειφτούμε ....... να "κάνουμε" ότι παίζουμε ρακέτες .......

Πολλά θέλω ....  προς το παρόν χαζεύω στην οθόνη μου τις περσινές μας διακοπές ...... και ονειρεύομαι!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: