Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Tο μπλουζάκι της Μαρίας ....

Καλησπέρα ... καλησπερα!
Περασαμε καλά το σκ ? Το ελπιζω!!!!!!!!
Τα κεφάλια μέσα τωρα .... επιστροφή στην ρουτίνα και στο μακρινό ονειρο για διακοπες!

Θυμαστε την αναρτησή μου Μαυρο - Ασπρο που σας ειχα πει για το κοριτσακι που μου εδωσε την ιδεα και την έκανα μια πρόβα σε μπλουζάκι της μικρής μου?

Ε .... ετοιμο και το μπλουζάκι της Μαριας μας!

Ευχομαι να της αρεσει και να το ευχαριστηθεί!




Και επειδή στο τελικό αποτέλεσμα κατι δεν μου πηγαινε καλα .... πρόσθεσα και λιιιιιιιγο χρωματάκι!
Αν δεν της αρεσει η μανουλα μπορει πανευκολα να της το αφαιρεσει το κορδελάκι!


Μαρακι μου καλοφόρετο!
Καλό καλοκαιρι να εχεις!

2 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!!!

το περιμενουμε πως και πως

marie είπε...

Τα φτιάχνεις τόσο ωραία!!!