Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

To Μαρικάκι και η Λενιω .....

Καλημέρα και καλό μήνα!
Ιουλιος σήμερα .... για να δουμε .... θα στρωσει επιτελους ο καιρός;
Την μια φυσαει ... την αλλη βρεχει .... την αλλη εχει ψυχρουλα!

Εχω που λέτε 2 μικρες φιλεναδίτσες! Δυο μπουμπουκάκια κουκλιά!
Ααααααχ και να μπορούσα να σας δείξω το Μαρικάκι και την Λενιώ ..... δύο Κρητικοπούλες όλο γλύκα, νάζι και σκέρτσο!
Δύο πανέμορφα κοριτσάκια .... δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω ... η μία καλύτερη απο την άλλη!!!!!!!!

Η μαμα τους μου ζήτησε 2 μπλουζίτσες με θέμα την .... Μίνυ Μαους!
Το μοτίβο ήθελε να είναι ίδιο .... για να μην έχουμε επεισόδια!!!!!



Εγω βέβαια δεν αντεξα .... τις εκανα τις διαφοροποιήσεις μου!
Ελπίζω να τους αρεσουν!


Οι μπλουζίτσες ταξιδευουν για Κρήτη!
Καλοφόρετες κορίτσια ....

2 σχόλια:

deppy11 είπε...

τελεια τα μπλουζακια!!! τα μικρα ετσι ειναι βρισκουν παντα τις διαφορες και αρχιζουν τα επεισοδια!!! ξερω απο τα δικα μου!!! χαχαχα!!!!
καλως σε βρηκα!!

iliolousti είπε...

Α! Υπέροχη δουλειά! Θα τρελαθούν από τη χαρά τους τα κορίτσια! Καλό μήνα και καλό Σ/Κ!