Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Γονείς εν Τάξει .....

Καλημέρα στην πιο ομορφη και δημιουργική γειτονιά!
Παρασκευή σημερα ....
Δεν ξερω αν πρέπει να χαρώ που θα περασω 2 μερες με την οικογένεια μου και αγαπημένους φίλους
ή αν θα πρέπει να στεναχωρηθώ που με περιμένουν τοοοοοοσες δουλειες!

Τελος πάντων ..... αναμικτα συναισθήματα .... κάπως θα τα βάλω σε τάξη!!!

Τάξη είπα ε;;;;

Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για μία κίνηση "αγάπης" ....

Και πείτε μου πραγματικα
δεν είναι πολύ όμορφο στους δύσκολους καιρούς που ζούμε να βλέπουμε τέτοιες κινήσεις απο γονείς στα παιδιά τους;
Μια αφιλοκερδής προσπάθεια για ενα καλύτερο αυριο .... για το μέλλον των παιδιών τους, των παιδιών μας!

Χίλια μπράβο απο μεριάς μου!
Καλή συνεχεια στον γλυκό σας αγώνα!!!


ΥΓ. Και μηηηηη νομίζετε οτι δεν έφτιαξα τίποτα χθες!
Εφτιαξα .... αλλα το έχω για στέγνωμα!
Οποτε υπομονη .... μάλλον το βράδάκι θα ξαναδείτε ανάρτηση απο εμενα!!!!!!!!



1 σχόλιο:

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Χμμ... Να χαρείς ... που θα δείς αγαπημένους φίλους λέω εγω! και σε ευχαριστώ πολύ για όλα :)