Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Γιατί δεν παίζουν μόνο τα παιδιά!


Ξεκινάμε λοιπόν και όπου βγει ................ 

 Το Αγαπημένο μου βιβλίο 


The lost symbol - Dan Brown

       Αγαπημένη πόλη 


Βιέννη ...... τι άλλο!

        Αγαπημένο γλυκό  


Λουκουμάδες ....πεθαίνω άνετα!

        Αγαπημένο άρωμα   

   The one - Dolce & Gabbana

         Αγαπημένο μπλογκ 

ΟΛΑ ..... το καθένα για τον δικό του λόγο!!!!!!!!!!

        Αγαπημένες μπότες


Ιππασίας φυσικά .... οι συγκεκριμένες έχουν γίνει ένα με το πόδι μου!

 Αγαπημένος προορισμός   

Όλοι και ........ κανένας!
Απολαμβάνω τόσο το ταξίδι, ρουφάω εικόνες, μυρωδιές, ηχους ..... που όπου και να πάω ειναι το ιδιο για εμενα!

        Αγαπημένο μέρος για καφέ 


Το τζάκι μου, καλή παρέα και έξω να ρίχνει καρεκλοπόδαρα!

         Αγαπημένο φαγητό 


Ξέρω, ξέρω ..... αλλά αδυναμίες είναι αυτές, πως να το κάνουμε!

       Αγαπημένη μου ανάρτηση

Όλες φυσικά ... 


Για ελάτε λοιπόν και εσείς να παίξουμε!
Ολοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας .... έτσι δεν είναι;

3 σχόλια:

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

λοιπόν μιας και σε αυτό το παιχνίδι εγώ δεν έτυχε να παίξω θα το πάρω απο σένα που είσαι γουρλίδικη και θα συνεχίσω σε φιλώ !!!!

Μαρία είπε...

εχεις πολυ δικιο..το τζακι ομως ειναι πραμα..νασε καλα.. καλο σου βραδυ..πολλα φιλια

Eva's blog είπε...

Βασια λατρευωωωωω Βιρννη,συμφωνω με Dolce & Gabbana εκει που με πεθανες ηταν το τζακι και στο καπακι μου ηρθε και η πιτσα....Φιλια!!!!