Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Χάιντι!

Ενταξει .... μικρες ημαστε ολες ..... δεν αντιλέγω!
Αλλά αυτη τη μικρουλα .... τη θυμάστε????


πολυαγαπημένη μου οταν ήμουνα μικρη!!!!
Δεν χαναμε κανενα επεισόδιο με την αδερφή μου!

Και καποια στιγμή ψαχνοντας κατι άλλο στο Internet
έπεσα και πάλι πάνω της!!!!
Κατέβασα ολα τα επεισόδια (!!!!!!!) και ξεκίνησα να τα βλέπω και πάλι!
Εγραψα 10 dvd και στην αδερφή μου!!!!
χαχαχαχα .... σαν τις μουρλές ξαναθυμηθήκαμε τα νειάτα μας!

Το καλύτερο βέβαια απο ολα είναι οτι κόλλησε και η Φέλια!
και να σας πω την αλήθεια χάρηκα μιας και ελάχιστα παιδικά της εποχής που ζούμε θεωρώ (εγω ως μαμα) πως είναι  πλέον κατάλληλα!!!
Τα περισσότερα (υπάρχουν και εξαιρέσεις δεν λέω) περιέχουν βία, δημιουργούν φοβίες (στο δικό μου παιδι τουλάχιστον), περιέχουν κάτι κακομούτσουνες φατσες (:$) ..... 

Το παιδικό αυτο στην Φέλια έμαθε καποια πραγματάκια ......
Την βοήθησε να καταλάβει γιατι κάποιοι άνθρωποι κάθονται σε αναπηρικά καροτσάκια .... γιατι κάποια παιδάκια δεν μεγαλώνουν με τη μαμα τους .... την έμαθε να αγαπάει απίστευτα τα ζωα .....

Ενταξει με αυτό το τελευταιο εχουμε λίγο θέμα!
Ακόμα δεν εχω καταφέρει να την πείσω με επιχειρήματα για την ηλικία της οτι δεν μπορουμε να αγκαλιάζουμε την καθε κατσικούλα που βλέπουμε .... δεν μπορουμε να σταματαμε καθε φορα που βλεπουμε προβατακι για να το ταισουμε .... δεν μπορουμε να αρμέγουμε οποιο τετραποδο βλεπουμε ..................................


Μου ζήτησε προχθές να την ζωγραφίσω ως ....... χαιντι!!
Δηλαδη ? της λέω ..... να σε ζωγραφίσω με τα ρουχα της Χαιντι ?
Οχι μαμα ..... εμενα θα ζωγραφίσεις αλλά σαν να ζω εκει που ζεί η Χαιντι!!!!

Το προσπάθησα ....... στην τσαντούλα του χορού της !!!!
Θελετε να το δουμε παρεα ? 









Να βαλουμε και χρωματακια .... 









Ενταξει ... θα εχετε ενα δίκιο αν πειτε οτι δεν υπαρχουν μωβ, πορτοκαλι και κοκκινο πρόβατο!
Αλλα τι πειράζει ????
Η "τεχνη" δεν εχει κανονες!!!!
Μου αρκεί οτι αρεσε στην μικρη μου!
Φιλακια πολλά!!!

15 σχόλια:

tzeni xr. είπε...

Φοβερη την εκανες!!!!

Η δικια μου εχει κολλησε με την χαιντι εδω και 3 μηνες στο youtube

εχει δει ολα τα επεισοδια ενα σωρο φορες. ΑΝ μου πεις για χαιντι θα πνιξω ανθρωπο την εχω βαρεθει γκρρρρ

Κωνσταντίνα είπε...

Πολυαγαπημενη χαιντι!!! πολυ όμορφη την εκανες την τσαντούλα!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Ε, καλά τώρα.....δεν παίζεσαι!!!!!!!!
Την Χαίντι ...πωπωπω την έβλεπα κι εγώ... θα τα κατεβάσω!!!!
Καλά, η τσάντα ..... είναι φοβερή,δεν μπορούσε βέβαια να μην είναι!!!!!!

Πολλά φιλάκια!!!

STARDUST είπε...

Και ότι έλεγα στα παιδιά μου αυτές τις μέρες για την Χάιντι! Και θέλουν να την δούν. Οπότε θα την κατεβάσουμε κι εμείς!
Φιλιά, Ολγα

Μαρία είπε...

μα εγινε πανεμορφη..μου αρεσε που εβαλες χρωμα παντου..να την χαρει το αστερακι σου..καλο τριημερο..καλα να περασεις..σε φιλω..

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΕΝΕΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

Leni είπε...

Φανταστική η Χάϊντι, εξαιρετική και η τσαντούλα!!Ως και εγω εβλεπα Χάϊντι που με τα κοριτσίστικα δεν το'χα!!Και το μικρό μου τρελαίνεται για Χάϊντι!!!Ο μικρός βοσκός μου μωρε!!

Konstantina είπε...

αχχ Χαιντι!!!!!!! Η αγαπημένη μου και εμένα...λέω και εγώ στους άντρες μου: να βάλουμε να δούμε τη Χάιντι????? Κ η απάντηση: Μαμά αυτό είναι κοριτσίστικο!!! :(

Ζήλεψα τώρα!!! Και εγώ θέλωωωω....

φιλάκια

Καλό τριήμερο Βάσια μου!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω τι μου θύμισες τώρα. Πανέμορφη η τσάντα. Στον κόσμο των παιδιών υπάρχουν όλα τα χρώματα.Καλό τριήμερο σου εύχομαι.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δίκιο έχεις για τα σύγχρονα κινούμενα σχέδια, το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς είναι κακομούτσουνα. Η τσάντα είναι υπέροχη και τρελαίνομαι για χρωματιστά ζωάκια!!!

EvaG είπε...

Καλημέρα.Καλή εβδομάδα. Και εγώ δεν το είχα με τα κοριτσίστικα πολύ, αλλά την Χάιντι την λατρεύω.Δεν έχουν καμία σχέση τα σημερινά κινούμενα σχέδια με τότε.Αχ τι ωραίες εποχές.!!!!

vailie είπε...

αχ,πως ζηλευω την τσαντα της κορης σου..... να την ειχα κι εγω!
Υπεροχη την εφτιαξες! Μπραβοοο!!!
(κι εμεις εχουμε θεμα με τα κατοικιδια. Η μεγαλη μου καρη γυριζει και μου λεει προχθες:ενταξει μαμα, θα παρουμε ενα σκυλακι με καφε βουλες-σαν το κουκλι που κοιμαται μαζι της- Και πως το αποφασισες παιδακι μου?-Ε αφου δεν χωραει ενα αλογο στο σπιτι μας και δεν μπορουμε να το ταϊζουμε, ενω ενα σκυλακι χωραει!!!!"
Μποϊνγκ! χαχαχα!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΒΑΣΙΑ μου...την Χάιντι...!!!! τι όμορφες ιστορίες...!!!!καλα εκανες και βάζεις την μικρη σου να βλεπει τέτοια κινούμενα σχέδια..εχουν πολύ ωραια διδάγματα....και να ξέρεις απο το σπίτι ξεκινα η παιδεία!!!!!την τσάντα όμως την εκανες υπέροχη ..φανταζομαι την χαρά της κορούλας σου...σε φιλώ..καλό βραδυ... αααα!!! ξέχασα να σου πώ ότι απο την προηγουμενη ανάρτησή σου σου πήρα την ιδέα με την χαντρουλα γλαστρα...θα την δεις προσεχώς που την έβαλα...φιλακια...φιλια..

Μαρία είπε...

Η τσαντούλα έγινε υπέροχη ..και τα χρωματιστά προβατάκια τέλεια ..καλώς σε βρήκα ..φιλάκια πολλά

Δημιουργία είπε...

Παραμυθενια η τσαντουλα.Καλο μηνα να εχεις, ομορφο και δημιουργικο.