Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Μαμά ετών .... 5 !

« Κι αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω-

αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη , για τα μάτια

όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,

ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,

οι μέρες του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,

ταις λέξεις και ταις φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν

εις όποιο θέμα κι’αν περνώ, όποιαν ιδέα κι αν λέγω.»



Καθε βράδυ παρακαλώ την Παναγία μας να σε έχει καλά!
Και κάθε πρωί που ξυπνάς και μου χαμογελάς εγω απλά χάνομαι στα μάτια σου!


Σε αγαπώ! 
και θα είμαι εκει ..... ΠΑΝΤΑ .... όσο χρονών και αν είσαι ... όσο χρονών και αν είμαι!!!!

Σε ευχαριστώ που εδώ και 5 ολόκληρα χρόνια μου έχεις χαρίσει τα πιο όμορφα συναισθήματα που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος!

5 σχόλια:

Evie είπε...

Σωστό κουκλί!!!! Την καμάρωσα κι εγώ, Να σου ζήση!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Χαίρομαι που ειμαι η πρωτη που θα ευχηθώ για την μικρή μας τα χρονια πολλα της... να την χαιρεσαι και να τα εκατοστήσει..Βασια μου..και να την δείς οπως επιθυμεί η καρδουλα σου... της αφερώνω μια μαντιναδα να της την πείς..

Θα στήλω μοίρες να κρατούν
όλες τσ ευχές του κόσμου
ν ανοίξεις τα χεράκια σου
να τις κρατήσεις φώς μου.

φιλάκια πολλά..






ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!! πραγματικα εμεις μαθαινουμε απ τα παιδια.........λεμε λεμε λεμε...........αλλα εμεις ειμαστε αυτες που κερδιζουμε στο τελος....αυτη η σχεση περναει διαφορα σκαμπανεβασματα μεχρι να ωριμασει κ ν αποχτησει γερα θεμελια για ολη την υπολοιπη ζωη κ των δυο........

Βάσια είπε...

Ευχαριστώ, να είστε καλά!