Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Decoupage ..... καδράκια!

Ναι!
Πάλι decoupage ....... αλλά αυτή τη φορά με φωτογραφία!

Ήταν κάτι που ήθελα να το δοκιμάσω!
Δεν ήξερα αν γίνεται .... δεν ήξερα πως θα βγει ... 

Χαζεύοντας τις φώτο μας σταμάτησα εδώ
είναι μια φωτογραφία που έχω τραβήξει με το κινητό μου σε γάμο φίλων μας, όπου η Φέλια έχει ντυθεί παρανυφάκι και πλέον είναι στο album με τις αγαπημένες μου φώτο!

Εδώ ήμαστε λοιπόν .... γιατί όχι (σκέφτηκα)!

τυπώνουμε σε εκτυπωτή laser και στο πιο λεπτό χαρτί που μπορούμε να τυπώσουμε 


προσθέτουμε έναν αναπτήρα


κόλλα decoupage 


και ξεκινάμε καίγοντας ελαφρά το χαρτί μας 


αφήνουμε να κρυώσουν τα χαρτάκια μας και πεταγόμαστε να φτιάξουμε ένα φραπεδάκι γιατί χτύπησε 30 βαθμούς το θερμόμετρο ...... 


και όχι αυτό δεν είναι ο καφές μου .... ο καφές μου είναι σκέτος με μπόλικα παγάκια και αφρό!
αυτό είναι λίγο νερό και μια κουταλίτσα νες


βουτήξτε μέσα το χαρτί και μη φοβάστε 


δεν παθαίνει απολύτως τίποτα .... αφήστε το εκεί μέχρι, πιάνοντας το να αισθανθείτε ότι "μαλάκωσε"  


αφαιρείτε από το μείγμα και ακουμπάτε τη φώτο σε χαρτί κουζίνας 
συνεχίζεται κανονικά με την διαδικασία του decoupage σε ότι επιφάνεια επιλέξετε 

εγώ επέλεξα το ξύλο ...... 
μου έφτιαξε ο άντρας μου αυτές τις κορνίζες για τις γιαγιάδες 


τις οποίες και έβαψα με ακρυλικά και από την μπροστινή πλευρά έκανα κρακελέ ενός συστατικού το οποίο το έκανα πολύ βιαστικά μιας και δεν με ενδιέφερε το κεντρικό σημείο της κορνίζας αλλά τα περιθώρια έξω από το decoupage


χμμμμμμμ ..... τι έχουμε εδω?
αραιωμένη ατλακόλ με νερό και ναι ναι ναι ..... νες καφέ και παλι


έτοιμες λοιπόν και αφήνουμε να στεγνώσουν πριν συνεχίζουμε με λίγη φωτοσκίαση!



ήθελα και για εμένα την φωτο αυτή .... αλλά όχι σε κορνίζα .... κατι αλλο ..... χμμμμμμμ ...... ναι αλλά τι?

αφού έβαλα τον άντρα μου να μου κόψει ένα απλό κομμάτι ξύλο, ακολούθησα ξανα την παραπάνω διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι αυτο!



σαν να μου καλο-άρεσε ........ μωρέ δεν μου κόβεις (του είπα) και δύο κυκλάκια ?


και τωρα τι θα τα κάνεις όλα αυτά Βασούλα ?

χμμμμμμ ........ πως λέμε "τελαρώστε" ?
εγω σας λέω "ξε-τελαρώστε"!!!!!!!!


χάλασα 3 καμβάδες ..... πήρα πετονιά, ψαλίδι και συρραπτικό και ρίχτηκα στη δουλειά 
σας δείχνω σε φωτο την διαδικασία όπως την δοκίμασα σε ενα αλλο κομμάτι ξύλο για να δω αν θα μου βγει αυτό που ήθελα ........ 











οχι κι άσχημα ..... 


λοιπόν ?
τι λέτε? 














9 σχόλια:

ArtAtHome είπε...

TEΛΕΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΙΣ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ ΤΙΣ ΦΟΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΝΙΖΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ..

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Α, έριξες πολύυυυυυ δουλειά! Μπράβο σου, γιατί έγιναν όλα πολύ ιδιαίτερα κι όμορφα πάνω απ' όλα!

Nena είπε...

ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΝ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΟΡΝΙΖΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ

Pepi είπε...

Α, αυτά είναι ...άλλα κόλπα!! Και μάλιστα πολύ πολύ όμορφα! Ιδιαίτερες και ξεχωριστές οι δημιουργίες σου με πολλή αγάπη φτιαγμένες! Να'σαι καλά ! Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

Unknown είπε...

Έγιναν πολύ ωραία!!!!
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

KatrinArt είπε...

ΑΑΑΑΑΑ!!!!!Πολύ ωραία δουλειά!!! Ομορφο αποτέλεσμα!!!!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

παλι εγραψες..............μπορει να λειπεις αλλα οταν εμφανιζεσαι μας τρελαινεις........γεια στα χερακια σου...........φοβερη ιδεα......κ γω εβαψα μ αυτη τη μεθοδο τα αμυγδαλα για το χριστουγεννιατικο στεφανι μου.........το νες εννοω..........πολυ ομορφα κανε μερικα κ για τις γιαιγιαδες κ τις νονες φυσικα δωρακι για Πασχα.....καλα να περασεις αυτες τις μερες..........φιλακια

Ποδηλάτισσα είπε...

Τα πάντα υπέροχα!!!! πολύ δουλειά βέβαια αλλά το αποτέλεσμα πραγματικά υπέροχο!!!!!! Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τον τρόπο κατασκευής!!!!! Καλό σου βράδυ!!!!

Maite - vitoma είπε...

Bellísimos trabajos.
Bss.