Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Το περιστεράκι τιτιβίζει ......

Δεν μπορώ να το πιστέψω ..... 
αρνούμαι???
 δυσκολεύομαι ?????
μη με ρωτάτε ..... μπορεί να είναι και τα 2 .... μπορεί μόνο το ένα!

Το  σίγουρο είναι πως το μωρό μου δεν είναι πια μωρό ...... 

Σήμερα την έγραψα στην 1η δημοτικού .... και βγαίνοντας από το γραφείο του διευθυντή σαν να ένιωσα κάτι υγρό στο μάγουλό μου!
Κάθισα σε μια ακρούλα και κοιτούσα τα άλλα "πουλάκια" που τιτίβιζαν στην αυλή!
Και ανάμεσά τους με τα μάτια του μυαλού μου έβλεπα  και το δικό μου "πουλάκι"

Εκείνο το αδύνατο των 2 κιλών!
Εκείνο το πρόωρο των 48εκ!
Εκείνο που με είπε μαμά και έλιωσα ....
Εκείνο που χαζεύω κάθε βράδυ στο κρεβατάκι του πριν ξαπλώσω κι εγώ ....
Εκείνο που καμαρώνει που κάνει ποδήλατο χωρίς βοηθητικές (κατάμαυρα τα πόδια λέμε!) , που θα παίξει την Αρέθουσα την άλλη εβδομάδα ..... που θα χορέψει λάτιν στην παράσταση στο τέλος του μήνα!

Μα πότε κιόλας ήρθε ο καιρός;
Το περιστέρι μου ανοίγει τα φτερά του ...... και η περιστέρα συγκινείται!

Μου ζήτησε να της φτιάξω ένα παιχνίδι να πάρει μαζί της στις καλοκαιρινές διακοπές!
 " Εκεί στην θάλασσα μαμά να παίζω με τον παππού! "





Τρίλιζα κατασκευασμένη όλη από ξύλο! 
Χωράει σε πουγκί .... και θα συνοδέψει το μικρό μου στις καλοκαιρινές του διακοπές!

Μωρό μου ..... 


1 σχόλιο:

Φιλία είπε...

Πουλάκι μου.....
Πρώτη δημοτικού, ε;
Καλή πρόοδο, καλή τύχη και υγεία να έχει η πριγκιπέσα σου!
Φιλάκια